Stauning lodsejerforening udlejer ande- og gåsejagt på et 200 ha stort område langs Ringkøbing Fjord. Området starter ved Skjern å og grænser op til Skjern enge. Området fortsætter mod Stauning Havn, fortsætter vest for Stauning og strækker sig ud mod Velling Mærsk. Arealet består af rørskær samt mark, hvor der er mulighed for ande- og gåsetræk.

Skarvregulering ved Skjern Å

Der er i år mulighed for at få tilladelse til at regulere skarv på alt Stauning Lodsejerforenings jord. Hvis du har jagtkort til Stauning Lodsejerjagt og ønsker en reguleringstilladelse kan du få denne ved at henvende dig på mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Ved henvendelse bedes du oplyse at du har jagtkort til Stauning Lodsejerjagt.

Stauning Lodsejerforening • Formand Nikolaj Larsen • Stauningvej 66, Stauning • 6900 Skjern • Tlf. 2243 7367 • Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.